torsdag den 12. april 2012

Såååå...Jeg er like..Glad xD!! Var jo sammen med Ronnie og Frederik idag..Og det var nada akavet o.o.. Kendte jo Fredde..Så det var ikk så slemt..Og Ronnie..Fuuck.. Havde ellers for et stykke tid siden lovet mig selv at jeg ikk ville ha noget med drenge at gøre igen..Bahh..Shit..Han er..Whaa!..Kan slet ikk fatte noget overhovedet..Han var så forfærdelig sød..Det var helt sygt..Også kysser han like pænt godt o.o!!..

I don't wanna be in love?..Like..Help-.-'..

Han gør mig like..Vildt glaaa'<3<3<3 Det er rart..Tror jeg bliver helt forfærdelig lalle imorgen..!..Åh gud..Og Charlie var der oss noget af tiden xD...Det var næsten synd for hende..Hun havde like ikk så meget at lave xD..Fordi jeg like..Havde gang i noget andet..xD Men prøvede ikke at lade hende være for meget lonely o.o..

Ej men!!!...Forhelvede xD Kender i like det..Hvor i bare er sikker på at det her ikk?..Det kommer til at gå! Og..Der kan kun kommer noget godt ud af det! ER SÅÅ GLAA'<3...Han har lige skrevet han savner mig :'3<3!!

Åh gud..Fuck hvor er jeg sukkersød og cheesy...FUCK IT!...Heh <3

Er gla'..End of story<3

Cake out..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar