onsdag den 25. april 2012

Ak og ve...Jeg har fucking ondt i røven-.-'..

Første time snakkede vi om hvad vi skulle i femte og sjette time..Anden time havde vi vikar i tysk.. Så idræt hvor jeg var fucking aktiv!!..Eller noget..Var med!..Sporty ftw<3 Også lavede vi sådan noget løst halløj med nogle billeder og sådan i de sidste timer såå..Løs dag..Mig, Caspian og Caspian's bedsteveninde stod og røg uden foran skolen og lige pludselig begyndte brandalarmen fandme..

Sitter i min seng og hører Guns n Roses...KÆRLIGHED!<3...Og skriver med en dude der hedder Magnus..Ved ikk om jeg har skrevet om ham før..Men ja..Magnus er en dreng jeg begyndte at skrive med på ca. samme tid som Ronnie..Men..Jeg ignorede bare Magnus og de følelser som jeg måske kunne ha fået for ham på grund af dem jeg syns jeg skulle ha for Ronnie..Mig og Ronnie..Er ikk gode mere..Ved ikk hvad der gik galt..Men det var rart så længe det varede..

Men ja..Magnus er så en dude som i rigtig lang tid..Som han selv siger "Godt kan lig mig"..Og..Han er rigtig sød..Og 100% bedre for mig end Ronnie..Men kan bare ikk lig at hoppe fra den ene til den anden..Har jeg heller aldrig gjort på den her måde før..Men..Ja..Jeg finder vel ud af tingene hen af vejen..<3

Cake out..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar