fredag den 20. april 2012

HULA BULA!

...Intet jeg skriver giver særlig meget mening og derfor giver mine overskrifter heller ikke mening!...Ronnie og Frederik er på vej til Taastrup :'3..Glæder mig..Det er..Næsten en uge siden jeg sidst så ham sidst..Wee^.^

Vi har haft hjemmekundskab idag..Så jeg kom som sædvanlig hjem med mel over det hele..Og det var trunte der bagte-.-'.. Jeg lavede hindbærkoldskål!!! Det smagte fucking mums..Heh<3

Sidder og hører Nevershoutnever og skriver med en der hedder Christoffer jeg engang havde en masse kærlighedskvaler over..Men ja..Vi er helt fine venner nu c:

Min mavse gør ondt..For meget koldskål-.-'..

Tror vist jeg skal sove sammen med Charlie og Caspian idag :'3 Og imorgen skal vi i skole-.-'.. Baah..Men det er okay..Vi har fri halv 12 og skal bare rende rundt og tag billeder..Det er noget med vi fik længere Juleferie og derfor skal vi i skole imorgen-.-'..Magter det ikk..Det betyder jeg ikk kan tag i byen med Ciller og Amanda som jeg havde planlagt..Skulle sove hos Ciller og ha drukket mig stangstiv..MEN NÆ NEJ!! For vi skal jo op kl lort for at møde kl 8-.-'..Bahh..

Nu er Ronnie her snart...Og Frederik!..Skal nok tag noget mindre melet tøj på nu xD

Cake out..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar