fredag den 13. april 2012

Charlie and Trunte!!

Charlie skulle sove sammen med Trunten idag..Også spurgte jeg om jeg måtte joine dem..Og det nåtte jeg godt xD!!..Mig og Charlie skulle faktisk til kbh idag..Men valgte at lade vær.Af dovenskab..Ftw..<3

Så her om lidt når jeg har pakket færdigt og for sagt undskyld til Ronnie nok gange til at han synes et er okay jeg ikk kan komme hjem til ham idag...Prøver at se om jeg kan finde ud af noget imorgen med ham c:

WIIII HAN ER SØØ'...Bahh..<3

..Tror jeg vil tag noget tysk cider med hjem til Charlie o.o..Jaarh xD...Skal os ha købt smøger her i aften..Bahh-.-'..STRESS!...Ej..Nej xD..Jeg ligner seriøst oss bare noget der er løgn lige nu..Har en sort top og royal bukser på..Håret i en knold...Og jeg ligner et lig i mit fjææs..Lalala<3 Grimhed..<3

Går igang med at pakke nu o.o! Og imens jeg gør det..Vil jeg høre Bon Jovi<3<3

Cake out..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar