mandag den 9. april 2012

Ellow..

Soo..Jeg hedder så Matthew..Jeg er en pige på de 13..Bor i 2630..Ak og ve..Lille by..

Har tidligere haft en blog på blog.dk men af grunde der ikk er så vigtige valgte jeg at stoppe der og starter her.

Lige nu..Sidder jeg og æder frugtsalat..Fordi jeg er fed :I Nu vi er inde på det..Jeg er ikk smuk..Men har lært at leve med det..Og jeg kommet over det stadie at finde mig selv grim..Jeg har ikke megen selvtillid.. Men ak..Ligemeget..For det meste vil jeg hellere sidde i min vindueskam, ryge en smøg og filosofere end jeg vil i biografen med nogle venner..Jeg kan ikk lig mennesker..Jeg er meget menneskesky..Dog ikke udadtil..  Men ja..Jeg har da nogle få personer i mit liv jeg holder af og elsker..I kan lige så godt lige høre om dem..Da jeg sikkert kommer til at  nævne dem.

Trunte: En pige jeg har kendt lige siden børnehaven..Elsker hende så højt..Selvom hun er popdulletrunte som jeg plejer at kalde hende..Vi forstår hinanden..Og der er ikk det vi ikk snakker om.

Caspain: Igen en pige som betyder alt for mig..Hun er der for mig såvel som jeg altid vil være der for hende.. Hun er med i en "klikke" som mig og 3 andre kalder for Emo'joes..

Charlie: Dejlig tøs..Altid glad og positiv..Hun fatter bare ikk at hun faktisk hjælper mig..Hun tror ikk hun kan..Tror hun bliver nedtrykt og forvirret når jeg er deprimeret..Men hun hjælper..Ved at lytte og..Ja lytte..Også det hun altid smiler kan ikke afholde mig selv for at trække på smilebåndet. Også med i The Emo'joes.

Zachary: En forholdsvis ny veninde..Igen en Emo'joe..Har kendt i hende i..Knapt et år..Føler jeg har kendt hende hele mit liv..Vi taler om alt..Druk, stoffer, sex, børnelege, kærester/drenge/piger, venskab og had såvel som kærlighed..Og har været det hele igennem sammen.

Ciller: Hun er så søø' Hun er smuk, sød, sjov og lige tilpas retarderet xD En veninde jeg tar i kgs-Byretten-Shithole med..Og altid vil gøre det..Hun gør mig glad :'3..Og finder sig i jeg nasser hende fattig for smøger.

Manne: Også en jeg tar i kgs-Byretten-Shithole med..Men som jeg er begyndt at snakke mere dybt og seriøst med..Hun fortjener alt det bedste.

Ronnie: En fyr..Jeg har noget "kørende" med..Hader det udtryk..Men ved hvad jeg ellers skal sige..Han er simpelthen så..Dejlig..Ved hvad jeg skal sige..Har ikk lyst til at være forelsket..Men..To late to cry..

Det var alt lige nu..Ses sikkert i morgen..

Cake out..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar