søndag den 15. april 2012

Kondomeriet!

Soo.. Kl er kvart over seks..Mit hår er simpelthen så fucking meget fucked..Da det er fletninger xD Jeg kan godt lig at have bølger/krøller i mit hår..Det pæænt :'3 Så håber fandme ikk det begynder at regner-.-'.. Jeg skal møde kl 09:00 nede på stationen også skal klassen og vores lære Anna vandre igennem ting og sager..Og nok oss køre i tog xD..Ja..Vi skal på kondomeriet :'3 Det blir nok hygge..Også har vi fri kl 12 xD!! Så det like..Luksuuus..Uh jaarh..

Jeg er slet ikk fucking nederen...Jeg sidder kun og hører Carley Ray Jepsen-Call Me Maybe...Fuuck-.-'...I MISS SO SO BAD!!

Jeg skal like være sammen med Ronnie idag :'3 Jeg var i byretten i lørdags og kom 20 min. forsent hjem fordi togene ikk passede..Men det er fucking første gang i vildt lang tid jeg er kommet forsent hjem..Bahh..Men ja min far siger derfor jeg ikk må gå ud..Men han er ikk hjemme..Så mig og Trunte tar til Ballerup idag efter skole xD

...Ronnie blev ked af det her i lørdags..På grund at mig..Det var meningen jeg ville tag hjem til ham..Men så kunne jeg ikk spise hos ham..Og kl var 16:15 så syns det var lidt dumt at tag derhen..Så jeg tog til København med nogle venner..Så ringede han til mig lidt senere..Og jeg spurgte om han ikk bare kunne komme til Kbh..Han sagde han ikk havde lyst fordi ja..Han er utrolig genert..Meget socialangst..Noget jeg overhovedet ikk er vant til..Og jeg var en idiot og kunne slet ikk acceptere det..Så til sidst svarede jeg ham bare koldt og sagde jge ikk havde tid..Men..Vi blev like..Gode igen igår..Sådan lidt..Han sagde i hvertfald det var okay jeg kom idag.

Så jeg glæder mig xD!!......SO CALL ME MAYBE!!

Cake out..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar