lørdag den 26. maj 2012

Middelalderen dér!!

Sooo...Igår var jeg på middelaldermarked med mine forældre og min lillebror..Det var faktisk ret hygge c: nok det bedste jeg har lavet med min familie i meget lang tid..Og det eneste o.o..

Men ja..To af mine veninder skulle så derud idag, så jeg tog os derind idag..Dog alene c: Og imorgen skal vi fandme derind igen xD! Jeg tar bare afsted kl..Meget tidligt-.-'..Skal være hos min veninde kl halv syv..ALT for tidligt..Men ja..Bliver hygge nok, også tager mig og mine forældre og lillebror lidt tidligere hjem for så skal vi over til min farmor og farfar og grille c:.. Mig og min veninde har også fået arbejde derude på marked xD Vi skal være rullepiger! Som betyder vi skal rulle plakater..Også for vi nok en gratis t-shirt c:

Lige nu chiller jeg..Hører Boyce Avenue..Hygge<3

Og på mandag står den på hygge med the joes på Albertslundbjerget!!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar