fredag den 18. maj 2012

Kl er...Halv tolv..Jeg vågnede omkring elleve.. Sidder og hører Adam Lambert xD! Jeg skal lige i bad..Ha noget at æde..Ryddet op på mit værelse o.o..Også smutter jeg over til min veninde Cille, hun er helt fantastisk!! Jeg tror faktisk ikk jeg har skrevet om hende før..Vil jeg lige hurtig gøre nu!!

Cille: Cille er en pige som kom over på min skole sammen med en masse andre, hun har sagt til mig hun syns jeg var rigtig sej og rigtig sød og hun var bange for jeg ikke kunne lig hende :o.. Også en dag sad jeg ude på gangen og sagde jeg var sulten..Og WOOP!! Så fik jeg et æble af Cille..Og det var faktisk starten på vores helt fantastiske venskab jeg er glad for jeg ikke har skulle undvære! xD Jeg ved jeg kan sige alt til hende hvis det er det jeg vil..Og jeg håber at hun ved hun oss kan sige alt til mig!..

Sooo.. Glæder mig faktisk til at være sammen med hende..Det er et stykke tid siden jeg har det :'3 Såå....GLÆDELSE TIL CILLE!!<3

Cya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar