mandag den 14. maj 2012

...

Kan virkelig ikke lige finde på en overskrift lige nu-.-'..

Men ja..Jeg har fucking ondt i mine ben..Kan ikk gå uden det gør ondt.. Når jeg sætter mig og rejser mig op igen ikk?..Fuck..Det er noget af det mest smertefulde jeg har oplevet sådan bare på daily basses.. Dør..Bahh-.-'..

Jeg faldt fucking i søvn midt i dansk timen..Det var lidt flovt..Whaa..Er træt man!! Har bare ikk ædt noget idag..Joo..Guldkorn..I den fucking mindste skål vi ejer!! Min mor burde lære at tænde for opvaskeren..

Amanda Ringede til mig omkring halv 12 for at spørge om jeg ikke ville være sammen med hende de næste 2 timer i stedet for skole?... Sagde selvfølgelig ja..Vi havde 2 timer matematik og en biologi tror jeg vist nok..Eller noget..Magtede det i hvert fald ikk..Så mig og manne gik ind og købte smøger, satte os på en bænk..Snakkede..Røg..Legede med kondomer xD

Så smuttede jeg hjem halv 2 og sagde vi havde fået tidlig fri..Ak ja..Havde ellers først fri halv tre..Wee<3

Imorgen er det en ude siden jeg har været i bad..Hvis ikke længere..Jeg er lidt klam..Nogen skal vel være det??..Har bare ikk haft tid..Ville ha gjort det i onsdags..Men jeg forstuvede min fod tirsdag og kunne ikke overskue at stå op for længe..Det gjorde fucking ondt..Gør det stadig.. Glemte det torsdag..Sov hos Markus med Trunte fredag..Var sammen med Laila og Chris lørdag..Og igår?...Magtede jeg ikke en skid..

Render os bare rundt i royal jogging bukser en sort top og stor trøje..Håret i en knold sat fast med hårnåle..Make-up fra igår..Fuck jeg er saxii..

Soo..SKAL til Scared By Beauty og The Dead Lay Waiting koncert i..Juni eller Juli..Den anden tror jeg-.-'..?? Mest fordi TDLW er der..Luver dem..<3

Jeg tror fandme jeg vil gå i bad..Så skal jeg være sammen med min veninde Sarah og hendes kæreste Frederik som er min bedsteven nu..Føler mig player agtig..Men med venner??..Mig og Frederik er meget tætte..Vi kan snakke om alt sammen..Og vi forstår virkelig hinanden.. Han kan altid få mig op..Kan ikk være sur på ham..Så efter det med Alexx var det oplagt..Jeg fortalte ham det med Alexx da vi var sammen med Laila, Zachary,  Marc og Sarah..Da de andre lige var gået lidt væk sagde han at han synes da bare vi skulle blive bedstevenner?..Han er så sød..<3

NU VIL JEG FANDME I BAD!! JEG LUGTER T.T....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar