lørdag den 30. juni 2012

Sleeep pleaseee...

Ved ikk hvorfor jeg er stået så tidligt op-.-'..Det er forfærdeligt...Altså sov det meste af dagen igår bare fordi jeg kunne..U kno' tænkte at jeg kan godt sove min lørdag væk, da det ikke er spild af weekend fordi jeg har sommerferie xD

Sidder og hører Sun is shining-Bob Marley...kl 16:00 kommer min bedsteven hjem fra..Jeg ved faktisk ikk hvor han har været xD Tror han har været i Køge hos sin mor :'3

Han skal i hvert fald ha noget ryger af mig..Eller, købe af mig..Tøhø c: Skal ryge idag..Kan ikke engang huske om jeg røg igår-.-'..Kenneth er taget til Jylland D': Han kommer først hjem på fredag >.<....Så nu græder jeg ret meget..

Har lige spist noget toast..Det var tørt...Men magtede ikk at putte noget på det..I think I will go grab an apple now.. After I'll eat that..And then.. I'll go to shower!!

Awesome<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar