lørdag den 9. juni 2012

Every little thing is gonna be allright..

Soo..

Har det godt..Der er intet der er okay i mit liv i øjeblikket intet er som det skal være..Ingen ting er godt eller tilpas..Langt fra normalt..Hvilket er udelukkende min egen skyld..Men..

Jeg har det godt..Jeg klare mig nok..Der er andre en mig der har det værre..Der er andre end os..Jeg er på ingen måde alene..Og vil jeg aldrig være..Jeg har helt fantastiske mennesker omkring mig..Selvom alting går skævt og jeg ikke ved hvad jeg skal gøre så går det nok..

What goes down have to come up again sometime..

Lige nu holder kærligheden mig oppe..Ligeså meget som den før har trukket mig ned og sikkert kommer til igen..But who cares? Shit happens..Lige nu..Holder du mig oppe..Lige meget hvad der sker..Og jeg har i sinde ikke at fucke det her op xD

Nu må vi vente og se hvad der sker imorgen.. Jeg håber på det bedste..Alt andet er meningsløst..Du er det bedste..<3

Sidder og hører Papirsklip af Kim Larsen..Den er hyggelig<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar